Zápis do první třídy proběhne první týden v dubnu. Do první třídy přijímáme 16 žáků, v případě většího počtu přihlášených zájemců otevřeme dvě třídy. Přihlášku můžete vyplnit již nyní a poslat mailem neb přinést do školy. Zveme Vás na návštěvu školy, domluvte si termín (tel. 732 471 491) a přjďte se podívat do třídy, zúčastnit se výuky, prohlédnout si školu a zeptat se na Vaše otázky.
Od 6. února 2025 bude každý čtvrtek opět probíhat kroužek předškoláků. Děti se seznámí s prostředím školy a vyzkouší si různé školní aktivity. Přihláška je nezávazná, můžete přijít podle potřeby a Vašeho volného času.
Těšíme se na Vás!
Kritéria školní zralosti:
1. Orientuje se v základních údajích - jméno, věk, bydliště.
2. Nemá problémy s odpoutáním od rodičů při zápisu.
3. Navazuje kontakt, komunikuje, spolupracuje.
4. Dítě je soustředěné na práci.
5. Dokáže samostatně plnit zadané úkoly.
6. Správně se vyjadřuje, má přiměřenou slovní zásobu, mluví plynule.
7. Správně vyslovuje.
8. Mluví gramaticky správně.
9. Určuje správně barvy.
10. Určuje správně geometrické tvary.
11. Orientuje se v prostoru - vpravo, vlevo, nahoře, dole, vzadu, vpředu...
12. Určuje počet, orientuje se v matematických pojmech - více, méně...
13. Má přiměřené tempo práce.
14. Nakreslí správně lidskou postavu.
15. Má správné držení tužky, ovládá jemnou motoriku.
K zápisu budete potřebovat:
- Dotazník pro žáky 1. třídy - zde
- Žádost o přijetí - zde
- Zápisový list - zde
- Rodný list dítěte
- Průkaz totožnosti zákonných zástupců
- Zastupuje-li dítě jiná osoba, než je jeho zákonný zástupce, musí doložit své oprávnění dítě zastupovat
- U cizinců žijících na území ČR doklad o narození dítěte, státní příslušnosti a doklad o povolení k pobytu na území ČR
Žádáte-li o odklad školní docházky, budete potřebovat:
- Žádost o odklad školní docházky - zde
- Zápisový list - zde
- Doporučení příslušného školského poradenského zařízení (Pedagogicko-psychologická poradna, SPC)
- Doporučení odborného lékaře (např. dětského) nebo klinického psychologa.
....................................................................................................................................................................................................